dimarts, 22 de juliol del 2014

Embarbussaments

A continuació us proposarem uns embarbussaments i ho gravarem amb el micròfon.

  • Setze jutges d'un jutjat mengen fetge d'un penjat. Si el penjat es despengés, es menjaria els setze fetges dels setze jutges que l'han jutjat.
  • Setze jutges d'un jutjat mengen fetge d'un heretge. setze jutges d'un jutjat mengen fetge d'un penjat que encara penja.
  • M'han dit que tu has dit un dit que jo no he dit; el dit que tu has dit, jo no l'he dit, perquè si jo hagués dit que tu l'has dit, fora ben dit per haver-lo jo dit.
  • Una polla xica, pica, pellarica, camatorta i becarica va tenir sis polls xics, pics, pellarics, camatorts i becarics. Si la polla no hagués sigut xica, pica, pellarica, camatorta i becarica, els sis polls no haguessin siguts xics, pics, pellarics, camatorts i becarics
  • En Pere i en Pau, premiats per Portugal, pinten pots i potinguetes per posar pebre picant
  • Plou poc, però quan plou plou prou
  • A Calp plou poc, però per a lo poc que plou, plou pro
  • El cel està endormiscat. Qui el desendormiscarà? El desendormiscador que el desendormisqui bon desendormiscador serà.
  • Codonys collia la tia Maria de genolls collia codonys de genolls
  • Paula para la taula, para-la bé que el pare ja ve.
  • Un plat blanc pla ple de pebre negre està
  • De genolls codonys collia de genolls collia codonys
  • Un carro carregat de rocs, corria per la carretera, i el carreter carregat de ràbia li corria al darrera.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada